Allt och inget

Hur kommer det sig att varje gång jag verkligen måste ifrån kontoret en speciell tid, lyckas det hända en massa grejer som gör att jag måste stressa som en galning för att hinna? Ibland önskar jag att jag kunde trolla...

Ikväll väntar ju en kickoff med jobbet och jag vet fortfarande inte vad vi ska göra.
Klädsel: ledig
Tidpunkt: 17.00
Ok så klädseln ska vara ledig, hur skoj är det om vi ska vidare ut ikväll? Samtidigt, hur skoj är det att bli svettig om det blir lite av en fartfylld aktivitet...hmmm, duger linne och shorts?

En säljare på kontoret uttryckte sig så fint idag till vår nya finska säljare:
"- Du kommer få kämpa mot mig ikväll" (syftade nog mest på drickandet)
Jag kunde inte låta bli att förklara att det är en finne han påstår sig bräcka....att jämföra sig mot en finne när det kommer till drickandet är ett BIG NO NO!
Kvällen får väl utvisa vem som hade rätt...

Ps. Jempa, håller tummarna ;)

/Garpen som ser fram emot kvällens kickoff


Något att tillägga?
Postat av: Jempa

Haha, tack ska du ha men du får önska mig lycka till på söndag istället. Hmm...bra eller dåligt??? Ja ja det återstår att se.:)

2008-06-04 @ 16:43:48

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0