Allt gick inte som planerat

Kom till jobbet vid 09.30 imorse, efter en tuff natt (läs: vaknade med kramp i vaden).

Gårdagens kickoff blev inte som planerat och som kvinna vet har män sällan en plan-B så det blev att improvisera igår. Det var tänkt att vi skulle äta och sedan åka vidare till Grönan och tävla i en klassisk 5-kamp. Dessvärre blev vi kvar lite för länge på restaurangen, vilket resulterade i att 5-kampen på Grönan aldrig blev av...vi kom dit för sent. Vad hände med rutinen undrar jag?
Chefen försökte snabbt improvisera och det blev ju rätt lyckat tillslut.



Mitt under kvällen fick jag ett sms av Fia som skrev något i stil med att våra bloggar nu fanns länkade från innebandy.se...roligt, nu kan fler följa Zundas innersta krets *fniss*.


Jag vek av vid midnatt och var hemma på mindre än 20 minuter, kommunalt...ibland har man flyt!


Ps. Jag drack Grappa för första...och SISTA gången i mitt liv igår *ryser*.


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0