Vi hade iaf tur med vädret

Det är skönt att jag oftast har positiva människor runt omkring mig varje dag, inte minst dagar som gårdagen då vädret är piss och man klär sig till träningen som om det vore sen höst. Efter gårdagens träning, som förövrigt var riktigt bra klämde Anki ur sig: "- vi hade iaf tur med vädret!"...som sagt, skönt med positiva människor :)

Träningen i övrigt
- Skönt att vara igång med träningen igen efter förkylning och Sundsvallstrippen.
- Min armpendling fick sig en lektion så nu får Kenyanerna längst fram i spåret se upp ;)
- Mina vader är lite ömma idag
- Vi zessor fick visa sambatakter igår och jag måste säga att vi blir bara grymmare och grymmare för varje gång.
- Herr Kviding hade med sig sin "kvarglömda saker"-väska och den gick från halvfull till tom innan träningen var slut.

Ikväll är det dags för klubba och boll...can´t wait!


/Gnurpisch



Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0