Vi är inne på Gatufestens sista dag

Gårdagen blev lite avslagen jämfört med i torsdags med vi följde The Arks enda Sverigekonsert. Jag åt min första Langos och jag erkänner...jag fattade inte grejen, men jag är ju jag och andra sidan :)

I förmiddags gick vi igenom stan och upptäckte att EMD hade konsert så vi stannade till och lyssnade lite. Att jag någonsin skulle få se Smidiga Skoog stå och lyssna på EMD trodde jag aldrig och det gör hela grejen bara så mkt roligare.
Ikväll smäller det, E-type avslutar Gatufesten med spelning vid 00.00 och jag kan lova att jag kommer vara där...

Ps. Jag har sett en ny sida av Kirran här uppe under Gatufesten som ger tjejen lite status...ett hett tips: mucka aldrig med tjejen!

Ikväll blir det grillning hos Evve och sedan ner på stan för att avsluta Gatufesten på bästa sätt...

/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Anton Czitrom

:)

2008-07-06 @ 20:32:11
URL: http://czitromdenmindreavdem.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0