Traditionell kubbtävling

Varje sommar som jag träffar Leniz är det kubbtävling och i år var inget undantag. Jag spelade i lag med Lisbeth (Leniz mamma), snacka om tävlingsinriktat lag. Jag är världens tävlingsmänniska och Lisbeth är nästan snäppet värre =)

Mitt lag vann med 2-1 och fick därmed ställa upp på lagbild:

Enligt tradition ska lagfotot tas bakifrån med kungen inom räckhåll ;)

Leniz var knäckt över förlusten men sökte tröst hos Lucas...

som fick tag på hennes näsa =)

Ps. Leniz- jag hoppas inte du fortfarande är sur över förlusten ;)

/Garp

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Vadå sur, jag var inte ens sur efter förlusten... Jag blir aldrig sur det vet du ju ;) Men jag vet iaf vart jag fått min tävlingsinstinkt ifrån.

2008-07-27 @ 20:05:42
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0