Tillbaka lagom till grillfesten

Nu är jag tillbaka efter att ha gått under jorden ett par dagar och bara tagit hand om mig själv. Måste säga att det är rätt skönt att inte ha en fungerande telefon eller Internet.

En kort sumering...

Dagen ute i Täby kan sammanfattas med 2 korta meningar: "- Här blir inga barn gjorda...kom så går vi!"

I torsdags åkte jag med Leniz till hennes landställe för att hänga och spela lite golf. Som jag nämnt tidigare hade Leniz en överrakning till mig och den avslöjades direkt när vi kom fram i form av ett litet vitt kuvert...mer om det senare...

Ikväll är det dags för grillparty i Zundaland så nu ska jag inhandla lite käk och packa upp sedan bär det av...

Ps. Återkommer med bilder och vad det vita kuvertet innehöll senare

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0