Sundsvall i bilder


Fröken Smidiga Skoog och Kirran på väg till utgången på Bromma


Grekland? Nä, man kan även få denna sköna syn i Sundsvall, vid Tranviken


Fick syn på den här förtjusande skylten upp till the Penthouse...frågan är bara vem som gjort den ;)


Åt för första gången en Langos och som jag nämnt tidigare så fattar jag inte grejen. Att min mage dessutom inte kändes 100 efter måltiden gjorde ju inte saken bättre direkt...inte min grej det där med Langos :)


Det var skönt drag på zessorna i Oscar´s tältet


Fröken Smidiga Skoog hittade sin favorit redan första kvällen ;)


Evve hade en soft grillplats mitt ute på gräsmattan som Smidiga Skoog, Kirran och Evve dominerade totalt.


Vi såg till att sätta Zunda på kartan...dessvärre tog vi även sönder maskinen *ler*


The Ark gjorde sin enda Sverigespelning under Gatufesten och jag som inte ens tycker de är bra i vanliga fall diggade loss :)


Jag hemma hos Lasse, Moras nästa skyttekung ;)


Jag och Smidiga Skoog


Kirran



Sara & Kirran på taket


Jag & Smidiga Skoog på taket


Olle & jag flummar hemma hos Evve


Tripp trapp trull

/Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0