Smygtitt

Jag har ju mer eller mindre varit instängd i min lägenhet under min första semestervecka för att fixa och trixa lite. För er som aldrig kommer sätta sin fot innanför min dörr får ni här ett litet smakprov. Jag är fortfarande inte klar, men blir man någonsin klar?


Vardagsrummet har bland annat fått nya gardiner samt byrå för förvaring

Efter att ha spenderat större delen av tiden inomhus väntar nu en vecka av frisk luft med sol, läsning och golf (läs: lirar egentligen inte golf men svinga kan jag *ler*. Men med ett golfproffs till sällskap känner jag mig rätt lugn...)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Åh vad fiiint. Även om jag hoppas och tror att jag får se det live snart =)

Är det dom där kära blommorna jag känner igen från min vägg? Visste inte att dom fastnade på textilier...smart!



kramis

2008-07-22 @ 23:23:58
Postat av: kirran

Dags att hissa upp persiennerna kanske ??haha

2008-07-22 @ 23:24:34
Postat av: garp

Vanan sitter inne med nerdraget...måste fixa :)



Japp, testade med blommorna eftersom färgen inte riktigt var den jag tänkt mig och än så länge sitter de uppe...



Får väl fixa Karlssons klister annars...har ju hört rykten om att det ska fungera ;)

2008-07-23 @ 00:13:13

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0