Skavsårsexpertis & nytt blad

Hann med lite extra träning innan teknikpasset sedan var det dags att prova det nya bladet. Det gick väl hyffsat till en början och rent teknikmässigt kändes det bra. Bladet är väldigt likt mitt förra blad men eftersom vi inte fick skjuta till fullo måste jag prova några träningar till innan jag bestämmer mig för materialet måste ju kännas rätt eller hur? ;)

Annars var det mest skavsår som diskuterades på träningen. Jag är ju lite av Zundas egen skavsårsmaster, iaf när det gäller att få dem ;) Camilla visade sina skavsår och jag gav henne mina expertisråd så förhoppningsvis ska hon snart vara hel, annars får Kirran och Smidiga Skoog komma till undsättning och göra en militärtejpning som räddat mig sååå många gånger.


Så här såg mina fötter ut sist, ingen rolig syn alls

På torsdag väntar hinderbana a lá Karlberg och ryktesvägen har jag hört att vi zessor kommer få lite ögongodis...can´t wait! *ler*

/Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: SkavsårsLärlingen

Det är så skönt att jag har skavsår gemensamt med någon..något som vet hur det känns.. har känt mig så ensam alla dessa år ;P

stadium flipflops är mina bästa vänner den här veckan..

2008-07-16 @ 00:40:51

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0