Semesterkänslan fortsätter

Man kan verkligen kalla det semester...jag vet inte vilken dag det är eller hur mkt klockan är...jag bara lever och är spontan :)

Igår var det Uggla-afton här i Sundsvall men innan det hann jag och zessorna sitta på ett tak och inta jordgubbssmoothies. Det lilla jag hörde av Uggla var "Kung i baren"...

- Jempa, Marre och co hittade vi i ett av tälten så det blev, hej...kram...läget?...och hejdå!
- Smidiga Skoog plåstrade om någon brud med skavsår (inte jag denna gång) och var allmänt smidig hela kvällen ;)
- Jag var röd som en tomat i facet från solandet under dagen och detta märkte jag först vid 23-tiden när jag kollade i spegeln...smidigt Gnurp!...matchade iaf outfiten...

Ps. När vi vaknade i morse (läs: 11.00) insåg vi att gårdagen var dag 1 av 3 här i S-vall...jobbigt läge ;)

/En nyduschad Gnurp, redo för kvällens äventyr

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0