Nu kan man börja planera sitt liv framöver

Varje säsong väntar man på att spelschemat ska släppas så att man kan börja planera sitt liv lite bättre. Varje ledig helg och dag är viktig att ha koll på, inte minst för de zessor som inte kommer från Sthlm och som vill hem och träffa familj mfl.


Jag har i vanlig ordning fyllt i min kalender och jag har redan nu noterat en hel del knasiga saker men också en del roliga:


 
  • Hur kan de (förbundet) sätta sista omgången innan jul så sent som den 21 december?
    Varför inte spela på julafton när vi ändå är i farten (ironisk). Vi zessor är i alla fall lyckligt lottade eftersom vi slutför den omgången direkt efter nyår (4 jan) och spelar sista matchen innan jul den 14:e december. Jag kan med andra ord förhoppningsvis fira jul med min familj utan att missa 2 matcher som förra året :)
  • Sista omgången spelas redan 28 feb...är inte det väldigt tidigt?
    Jag kommer iofs inte ihåg när vi avslutade årets säsong men för varje år som går känns det som att säsongen bara blir kortare och kortare...
  • Vi startar mot Sten Sture, kan det bli bättre?
  • Jag hoppas årets serie blir lika spännande som förra årets och att sista matchen avgör vilket lag som få kvala...det blir så mkt roligare så.



Skönt att äntligen ha ett startdatum för årets äventyr!


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0