Kaoset fortsätter + lite shopping

Vaknade till väckarklockan imorse och drog iväg till Bauhous i jakt på 2 st borrar. Som tjej på ett grabbställe är det bara att flörta lite så går man dels före i kön och så är man därifrån på nolltid...kan det bli bättre? ;) När jag ändå var i farten passade jag på att storhandla och hittade även en del andra fina saker. Eftersom jag ändå ska rensa garderoben på kläder och skor när allt annat är klart fyndade jag 3 par skor. Jag fick 3 par skor för 360 kr...det kallar jag ett bra köp =)

Mina nyinköpta sommarskor: 

Tofflor som kommer användas flitigt


par 2 och 3

Ps. Ska försöka undgå skavsåren ;)

Tillbaka till kaoset

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0