Ikväll drar träningen igång igen

Jag åkte till Sundsvall med värsta förkylningen, kunde inte ens höra mig själv prata efter flygresan. Skönt nog kom jag hem frisk och hyffsat utvilad. Jag behövde verkligen ett break från allt och nu känns det som om batterierna är laddade och redo att sätta igång igen.


Nu väntar en tuff träningsvecka med en hel del skojiga saker också eller vad sägs om Triathlon a lá Zunda. Zessornas största problem inför tävlingen har varit att få ut cyklarna till ön men det verkar ju ha löst sig, så det kommer bli spännande värre på torsdag.

Sedan har spelschemat för säsongen kommit och som ni kan se (uppe i högra hörnet under nedräkningen) möter vi Sten Sture i premiären...vilket kanonmatch att starta säsongen med :) Fler tankar om spelschemat kommer i ett eget inlägg lite senare.



/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0