Ikväll bär det av...

Ikväll bär det av till Sundsvall och hem till Kirrans familj. Det har mer eller mindre blivit en tradition att varje år besöka S-vall och uppleva allt som staden har att erbjuda. Den här gången får jag och Kirran sällskap av Smidiga Skoog. I vanliga fall brukar vi ta bilen upp men den här gången har vi lyxat till det lite och kommer flyga. Med andra ord blir det mitt första besök på Bromma flygplats ever :)

Jag tycker lite synd om Kirrans yngsta bror som nu måste lämna över "the Penthouse" till oss zessor veckan ut, men han överlever nog. Jag menar, vem skulle inte vilja ha 3 snygga zessor i sitt penthouse? *ler*

Utsikten från the Penthouse

Nu återstår det bara att välja ut de plagg och skor som får äran att följa med...hmmm, inte det lättaste...

Gatufesten...here we come!


/Garp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Men ni var väl inte där förra året? Eller är det jag som har guldfiskminne?

2008-07-01 @ 11:17:16
Postat av: gnurp

Jopp vi var där...har bildbevis...du, jag o estun gör squats i din trädgård ;)

2008-07-01 @ 11:28:16
Postat av: Kirran

Ja just ja, det var då vi tre var hos lasse. jag som bara trodde ni hade varit där en gång ändå...tjoho

2008-07-01 @ 13:36:06

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0