Ibland är man inte smart nog

I går kväll gick jag på mitt andra Body Balance pass någonsin. Jag har nu insett att jag mentalt delar upp passet i två delar: först längtar jag till mitten av passet då det är dags för balansövningarna som jag gillar (& är hyffsat bra på), när det är klart vill jag bara att passet ska ta slut så det blir dags för avslappning, vilket självklart är min favoritdel av passet. Man kan ju fråga sig varför jag inte bara stanna hemma och slappar istället för att först svettas som en gris och sedan får slappa...hmmm, ibland är man inte smart nog för sitt eget bästa ;)

Snoozade i över en timme i morse...ibland undrar jag varför jag inte bara ställer om klockan istället för att var 9:e minut behöva vakna, hoppa ur sängen och sedan slå av det jobbiga larmet...återigen, ibland är man inte smart nog =)

Min tilltänkta promenad till jobbet försvann i samma veva som larmet till väckarklockan gick igång...gång på gång, men med tanke på kvällens hinderbana är jag inte direkt oroad över att jag ska behöva träna extra idag. Jag hoppas bara att jag slipper klättra upp flera meter över marken eftersom jag har höjdskräck, det räcker med de minnen jag har från min inkilning och hinderbanan ute på Karlberg...*ryser*

Gjorde lite nytta på jobbet imorse (trots semester), ibland är man inte smart nog för sitt eget bästa...


Dags att skruva...


/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: SkavsårsLärlingen

tänkte bara säga att jag har bytt blogg :)

2008-07-18 @ 13:01:07
URL: http://iblivet.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0