Sugrörsandning och ett avklarat distanslopp

Jag gick i mål med ett luftintag som påminner om andning genom ett sugrör, fattar egentligen inte hur jag orkar pressa mig själv så pass långt gång på gång. Tiden var inte min bästa (men inte långt ifrån) men förhoppningsvis tillräckligt bra för att nå fas 2. Jag hade sällskap av Anneli under sista varvet och stundtals hade vi riktigt bra löpsteg trots den tunga andningen.
Det hade inte varit helt fel att hoppa i sjön och svalkat av sig efter målgången för det kändes som om det brann inuti min kropp. 

Skönt att det är över för den här gången, nu är det bara att ladda batterierna tills på lördag då vi drar igång med resterande tester.

Grymt jobb ladiez!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0