Hinderbanan gjorde sitt

Igår var allt bra fram till att vi zessor stod redo för start i hinderbanan, då kom regnet...
Alla de kilon man tränat bort under försäsongen var tillbaka + några kg till. Regnet gjorde iofs det hela lite roligare, det blev på riktigt liksom...man blev skitig, blöt, svettig och förbannad...allt på en gång =).

Det var länge sedan jag var så trött i alla muskler i hela kroppen. Under de sista varven gick jag bara på ren vilja och jag är sjukt glad att de extra kilona inte sitter på kroppen i vanliga fall för det var tungt....riktigt tungt!

Ögongodiset då?...jorå, "godiset" var på plats och fick allt att se sååå enkelt ut ;)

- Kom hem och försökte få bort sanden från kläderna, kroppen och mobilen.
- Att få duscha varmt var rena lyxen.
- Mina armbågar är svullna och blå.
- Ibland får tävlingsdjävulen i en att göra saker man i vanliga fall inte skulle våga.
- På vägen hem fick jag veta en hel del om militär 5-kamp och hur man tränar hinderbana på bästa sätt...mkt intressant!

Kirran fick låna herr Kvidings Brasse-dräkt =)


Hela Brassedräkten


Saga kunde inte hålla sig


Varggropen som tog på krafterna...jag hade min egen rull/glidteknik ner för kanten


Anki, Saga och Camilla  


Constantin visade hur banan ska tas, det såg plötsligt sååå enkelt ut


Är man med i landslaget i militär 5-kamp kan man det där med över under =)

Sedan kom regnet & resten är historia...

/En blå och mörbultad Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Estun

jasså... vem gick du hem med?!? ;)puss

2008-07-18 @ 22:53:36
Postat av: Kirran

Det vet jaaaaag!!

Haha



Snygg jag var i den där dräkten alltså. Jag är glad att jag fick låna den, då slapp mina egna kläder bli så skitiga =)

2008-07-18 @ 23:18:36
Postat av: Estun

jaha...fast det var ju inte svar på frågan?!? PUCKO ;)

2008-07-19 @ 16:40:45

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0