Grillafton i Zundaland

Plats: Jempas trädgård
 
Aktiviteter: grillning, kubb, ättävling, tal, snack och en massa skratt

Kvällens nähä: Det finns tydligen en herr Kviding nummer 2, dock inte identiskt

Kvällens tal: Ankis...väldigt spontant ;)

Kvällens yes: det blev ingen powernap a lá Gnurp även om ryktet gick medans jag pudrade näsan...

Kvällens överraskning: Praktikanten tittade förbi och lyckades ta kvällens bild även om han nu knappt kan se något på vänster öga.

Kvällens vinnare i ättävlingen: det svider och säga det igen men Grattis Jossan, tjejen var bäst på att sluka morotskakan snabbast. De som deltog var Jossan, Yazze, Anki och jag.

Kvällens blandning: Rosé med....fanta, Zingo, Fanta tropical, Sprite

Kvällens sötaste: Jojos hundvalp Tiger ("dumdum")
 
Kvällens "- ta bort den": getingarna som flög förbi och ville joina grillpartyt

Kvällens byte: Jag bad Anki och Jossan hämta mina saker uppe hos Jempa (3 vån upp) i utbyte mot att jag kunde grilla deras köttbitar...ett klockrent byte =)

Kvällens godispåse: Camilla kom med en påse av modellen större

Kvällens 1000-tack: går till Jempa som fixat potatissallad och diverse annat gott....tack tjejen!

Bilder från tävlingen...

Precis innan starten...


Vi fick starttecken...

Ingen vacker syn men är man tävlingmänniska så är man =)


Anki var inte sämre hon...

Vinnaren var utsedd och det var dags att torka av facet...

Kvällens vinnare:

 Jossan

/Garpen aka kvällens grillmaster

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Elin ringde och sa att du hade sovit en sväng, det stämde inte alltså?

haha

kram

2008-07-27 @ 17:21:57
Postat av: Garp

Nä, någon startade ett rykte om att jag låg och sov...jag lovar att jag var vaken hela kvällen =)

2008-07-27 @ 17:42:42
Postat av: yasse

egentligen vare ju faktikst jag som vann eftersom att jag blev klar en hundradels sekund efter jossan, men hade en dubbelt så stor bit.. sådetså! :D haha

2008-07-27 @ 22:01:04
URL: http://yazz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0