Glömde det viktigaste

Sitter i Täby hemma hos Leniz efter en dag i solen. Packade klart under eftermiddagen och har nu insett att jag glömt typ hälften av allt jag borde ha med mig, så det blir till att åka hem en vända imorrn innan vi ska vidare. Jag menar det kan ju vara bra att ta med sig golfklubborna när man ska åka och spela golf eller? ;)

Har precis fått veta att Leniz har en överraskning till mig på fredag förmiddag. Ni som känner mig vet att jag inte är så mkt för överraskningar...eller jo det är jag, men jag avskyr att inte ha kontroll på vad som händer. Leniz har iaf lovat att berätta om jag behöver ha med mig något speciellt eller vara iförd någon speciell utstyrsel =)

Vi ska snart traska till Mutola och känner jag gänget rätt blir det nog en tripp till Bruket ikväll...

Ps. Smidiga Skoog- Rosé med tropical smakar 10 ggr bättre =)

/Gnurpisch

Något att tillägga?
Postat av: SS

Ha ha... de blir väl att prova till helgen kanske?! ;)

2008-07-24 @ 17:26:51

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0