En garderob bara för träningskläder

Idag tog jag tag i min ena garderob och började rensa, det kändes som om det aldrig tog slut. När jag såg högen med träningskläder bestämde jag mig för att göra en av mina garderober till en garderob enbart för träningskläder. Nu kommer jag med andra ord slippa leta efter ett par träningsstrumpor i 20 minuter innan varje träningen =). Det var på tiden att det blev lite ordning och reda bland mina träningskläder.

Mitt i rensningen hittade jag två mjukisbyxor med nummer på av den modell som jag egentligen avskyr, men konstigt nog satt de bra så idag har det varit rena rama julaftonen här hemma, saknades bara en snygg tomte ;)


/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0