En annorlunda träningsvecka

Den här veckan går mot sitt slut och det har varit en annorlunda träningsvecka, bara två gemensamma träningar med laget. Veckan har för min del bjudit på lite annan typ av träning än vanligt. Körde mitt andra Body Balance pass i onsdags, hinderbanan med laget i torsdags som verkligen tog på krafterna och idag blev det spinning för hela slanten. Kul med lite variation i träningen även om det är sååå sjukt mkt roligare att träna med zessorna.

Det var länge sedan jag promenerade så mkt som jag gjort den här veckan, men nu när jag har semester blir det så mkt enklare....ingen stress och inga tider att passa.

Nästa vecka blir det ytterligare lite variation...min frislagssving ska testas...fast åt fel håll =)



/Garp som avskyr sadeln på spinningcykeln

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0