Det borde vara förbjudet

Tog mig själv en tjockispromenad (som Fia så fint hade uttryckt det) i morse och när jag kom hem mötte jag pappa som var på ingång för att hjälpa till med borrandet. Det enda jag fick ur mig var att det borde vara förbjudet att vara inne en dag som denna. Samtidigt som jag vill bli klar med allt byggande vet man ju aldrig hur länge solen kommer vara framme så det blir lite av en balansgång, några timmars jobb och några timmars solande.

Kan berätta att det just nu är kaos i min lägenhet och då snackar vi KAOS. Men mitt i kaoset hittade jag mitt paraply som varit borta ett tag nu, även om jag hoppas att jag slipper använda det.

Dags att svettas lite...

/Garpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0