Ett måste i DVD-hyllan

Har precis kommit hem efter ett spontant biobesök. Jag har ont i magen av allt skratt, ont i benen av cyklingen till och från biografen, men i övrigt på stålande humör. Jag har samma känsla nu som när jag, Kirran och Smidiga Skoog var och såg Mamma Mia. För er som undrar såg jag Sex and the City-filmen och den var sjukt bra och ett måste i min DVD-hylla när den väl kommer ut. Det är en film jag kommer kunna se om och om och om igen, så himla bra!



Måste säga att det är en mäktig känsla att få cykla ner för Råsundavägen i mörkret, helt solo utan några bilar...man gör liksom lite som man själv vill =). Fick tillbaka lite av triathlonkänslan när det gick som snabbast, bortsett från att jag slapp känslan av att vara jagad av ett gäng tävlingsinriktade zessor.

Cykelturen var ett bra slut på en avslappnad dag... 

Bjuder på den här bilden...

Är det lagligt att se så fånig ut?

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: maria

Har oxå sett filmen, den e superbra!!

2008-07-20 @ 09:41:33

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0