Body Balance

Igår blev jag meddragen på ett Body Balance pass, jag hade verkligen ingen aning vad det var förutom att det skulle innehålla lite bålträning. Jag var den enda där som aldrig varit med innan, sånt är alltid lite extra jobbigt men trots att jag aldrig provat yoga eller liknande så gick det faktiskt riktigt bra. Jag tror att rörlighetsträningen a lá "Härskaren" gjort sitt...

Jag kan verkligen rekommendera passet, skulle man hinna iväg så där en 2 ggr /vecka tror jag absolut att man skulle göra framsteg, även på innebandyplan.

Avslappningsövningen i slutet var min favorit...otippat va? *ler* Jag somnade verkligen och någonstans i låten kom en liten indisk trumma in och jag flög upp precis som om det var väckarklockan som lät...störd man är alltså, men så går det när man är van att snooza :)


/Gnurp med grym balans på högerbenet :)

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0