Blåsor och powernap

Igår hade jag dåliga skor på mig och straffades direkt, åkte på nya blåsor under fötterna, precis på trampdynorna...sjukt irriterande. Nu inser jag dessutom hur mkt jag använder just den delen av foten...

Idag har min kropp konstigt nog reagerat på att jag har semester, det brukar vanligtvis ta ett par dagar för mig att komma ner i varv men inte denna gång. Vid klockan 15 somnade jag på soffan, tog en ofrivillig powernap a lá Gnurp kan man säga.

Nu hoppas jag på att mina fossingar ska läka tills imorrn så jag får springa av mig lite, även om rulltrappan upp från Duvbos T-bana höll på att ta kol på mig igår...snacka om mjölksyra :)

Ps. Ni måste se Mamma Mia filmen på bio, så bra och dessutom lämnar man biografen med världens leende.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0