Billiga spypåsar någon?

Vissa pratar om base 1, base 2 osv. vi zessor föredrar fas 1...fas 2...fas 3 och då snackar vi inte dejting utan träningsnivåer =) Augusti närmar sig och det betyder hårdare träning, högre intensitet och ett steg närmare spyan...

Någon som vet var man kan köpa billiga spypåsar? ;)

Utan att veta vad som egentligen väntar är det skönt att mentalt vara förberedd även om kroppen nog kommer chockas. Jag om någon behöver den explosiva fasen så frågan är bara om augusti kommer blir månaden då jag och repstegen blir bästa vänner...



Btw. ibland ångrar jag att jag cyklar till träningen för när träningen är över vill man bara vara hemma och inte behöva trampa upp för backe efter backe...

/Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0