Återigen dags att packa

Träningsstatus

Träningen var svettig, svettigare än vanligt...

My "red one" har gjort sitt och är nu lagd på hyllan =(

Jag har nu insett att jag saknar att få skjuta, passningar i all ära...

Anki tog reda på när vi ska få priserna för triathlontävlingen & de är på väg... *nyfiken*


Veckostatus

Ikväll är det dags att packa igen och ni som känner mig vet hur roligt jag tycker det är...NOT! Den här gången behövs nog ingen packlista men som alltid får man gardera sig lite...

Imorrn drar jag till Täby igen och ska träffa Leniz, Mutola & Co. Det ska bli trevligt och dagarna i Täby brukar ju kunna bjuda på både det ena och det andra så jag är laddad. Spontanitet är som vanligt ledordet... ;)

På torsdag är det dags att dra vidare och då ska jag bara vila upp mig...äta gott, svinga lite och förhoppningsvis träffa bollen också. Ska bli skönt att få komma bort ett par dagar och bara njuta av ledigheten.


Jag hoppas att jag hinner tillbaka till på lördag för då ska det grillas i Zundaland...vi zessor behöver fylla på med både protein och vätska inför augustiperioden =)  

/Garpen
 
 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0