Zundadressen har gjort succé

Igår fick Jessie ta över tronen som veckans Zessa men håll i hatten...Fia har vunnit en ny mysdress från modeakuten.se tack vare vår snygga Zundadress (veckans zessadress) ...hahaha...GRATTIS tjejen!!!!

Jag var inne och surfade runt  lite och fick syn på fia i Zundadressen på modeakuten.se, trodde jag såg i syne först men inte det...

image1154
Fia i Zundadressen

Motiveringen av tävlingsledaren:
Jag anser inte att jag behöver en motivering till varför denna tjej behöver något bättre.. Det är solklart! man kan inte gå runt o se ut som vägarbetare ;o)

Vadå, klagar hon på Zundadressen eller? ;)

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: fia

wohoooo... hahaha.. läste din blogg innan jag gick in på min egen.. garvade så jag dog!!

Zundadressen är värd mkt nu :)

2008-01-22 @ 09:37:06
URL: http://israelsson.blogg.se
Postat av: Garpen

Det var det jag hoppades på...blev nästan lite roligare så!!!!

2008-01-22 @ 10:10:53

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0