Verkligheten kom som en köldchock

Nu är man tillbaka i verkligheten och har bytt sandstränder mot isbana och värme mot snö & kyla. Hade inte haft någonting emot att vara kvar någon vecka men någon gång måste vardagslivet ta fart igen. Jag har verkligen kommit in i lugnet och det lär ta ett tag innan saker & ting blir som vanligt igen.


Ikväll är det träning och det ska bli intressant och se om jag lyckas hålla mig vaken fram till dess, jetlagen lär ju göra sitt men om jag inte misstar mig så presterar jag bäst när jag är trött. 


Innan det är dags för träning har jag en massa saker på en lista som måste göras, bland annat;

-        Packa upp

-        tvätta

-        städa

-        handla

-        träffa brorsan och dela ut alla julklappar som mamma och pappa skickade med mig hem.  


//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Lena

VÄLKOMMEN HEM!

2008-01-03 @ 11:38:57

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0