Världen är allt liten...å Zundaland också

Fick höra av Hedlund att hon ska få en ny granne, en granne som hon efter lite knep och knåp tydligen redan vet vem det är. Vad är oddsen att en fd Zundazessa flyttar in i samma hus, två våningar ner?  

Nyfikna på vem grannen är...ska ge er några ledtrådar...

1. Hon kallades för prinsessan för sin stora "prinsessan på ärten"-madrass under en cup i Gävle (läs: vi andra låg på hårda liggunderlag)
2. Hon var varken rightare eller leftare
3. Hon klipper sig i de coolaste frisyrerna jag sett hos den kända Ida
4. Hon var med i en allvarlig trafikolycka i Göteborgsområdet
5. Hennes profilbild på hemsidan blev den mest sedda samt hamnade i innebandytidningen.

Nu måste ni veta vem det är eller hur?

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag tog den redan innan jag läste den första =) Vad ska du pyssla med
i helgen då, du som är så busy?

2008-02-01 @ 10:16:05
Postat av: garp

Haha, bra där!

Jag ska bland annat:
-Träffa Frasse (fika, bio och middag)
-Handla
-Städa
-Kolla hotell NY
-ev gå ut

Ja det e en del för en tjej som annars brukar försöka återhämta sig under helgerna :)

ps. Skönt att Zoya e ok!

2008-02-01 @ 10:20:30

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0