Varför är jag så trött hela tiden?

Jag fattar inte varför jag är så himla trött hela tiden. Jag trodde min utlandsresa skulle ge mig lite extra energi och ladda mina batterier...visst, det har den väl gjort till viss del men det känns nästan som att batteriet börjar laddas ur igen. Det är nästan som att den ena aktiviteten tar död på den andra och allt slutar i en ond cirkel. Jobbet tar sin energi vilket gör att jag är helt slut inför våra sena träningar. Sedan tar träningarna ytterligare energi (träning + den sena tiden) som gör att jag sover alldeles för lite och jobbet blir lidande.

Jag måste få stopp på cirkeln!

image1127

//Gnurp...som vill sova...NU!

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag känner samma sak, men det handlar nog lite om att vänja sig vid cirkeln också...när vi var i thailand vande vi oss vid att sova vid 22-23 tiden och kliva upp en viss tid. Dock är inte det här lika skönt att vänja sig vid...
Men onsdagarna betyder juh vila..

2008-01-16 @ 14:57:22
URL: http://claragrelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0