Vad höll jag på med?

Gårdagens match mot Bajen var ingen höjdare, iaf inte från min sida. Jag kan så här efteråt undra vad jag höll på med...varför sköt jag inte där jag alltid brukar ta skott?
Jag var riktigt dålig igår, nu kanske jag är självkritisk men jag är inte alls nöjd med min insats. Visst, jag gjorde några bra brytningar men skärpan i avsluten och i de avgörande lägena fanns inte där igår. Nu blir det till att nöta skott och avslut för min del...i massor. Jag måste dessutom bli lite mer självisk, för hur svårt är det att ta ett skott?

Resultatet: torsk 3-2

Hopprepslistan för matchen...

image999
Går till domarna...det var roligt att Carro och Jennie äntligen dömde en av våra seriematcher. Måste säga att vi sällan fått så många avblåsningar med oss förrut, vi brukar vara förföljda av "negativa" avblåsningar men inte igår...men inte fasiken hjälpte det :(

image1118
Går till Kirran som kommer in efter första perioden och gör det hon ska, dvs. mål på vanligt "Kirran vis"...sluta tänk tjejen och gör det du kan bäst...

image1119
Går till laget...jag är stolt över att vi ALDRIG ger upp oavsett resultat. Tråkigt bara att vi inte kommer upp i vår vanliga standard. Nu är det bara till att jobba ännu hårdare!!!!

Cred till mig själv: Blir inget sånt efter gårdagen utan allt jag har och säga har jag skrivit längst upp i inlägget...

//Gnurp
 

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Å jag som brukar bli glad när jag läser din blogg i vanliga fall, men nu blir jag extra glad. 2 hoppisar till mig är inte illa! thithi...

2008-01-13 @ 20:00:54

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0