Thaitakt på allt just nu

Väskan ligger fortfarande på golvet halvfull och jag håller på att beta av min "att göra"-lista sakta men säkert. Snön ställde till det för mina planer jag spånade i natt under flygningen och lika bra det för det gör att jag kan spendera lite tid med Kirran imorrn och göra saker som måste göras och ändå umgås....inte för att vi har haft brist på den varan under den senaste månaden men desto mer och uppdatera ;)

Jag har pratat med både Jempa och kirran idag och båda svarade med ett "-Välkommen hem till Sverige!"...haha, jag undrar om fler skulle säga samma sak om jag fortsatte ringa upp folk.

Nä, nu ska jag fortsätta styra upp här hemma...det går i thaifart som sagt...mycket sakta!

Hörde att det ska boxas i kväll...skoj...hoppas bara jag kan hålla ögonen öppna så att inte det blir en blåtira första dagen på "jobbet".

//gnurp...lagom vimmelkantig 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0