Skämtar dem eller?

Vi kollade runt för att se var vi kunde äta en trevlig nyårsmiddag och ett av stoppen gjorde vi vid Novotel, ett av de "fina" hotellen här i krokarna. De ville ha 3500 bath/person för en nyårsbuffé. Först trodde jag att de skämtade...700 spänn för lite käk, helt sjukt om du frågar mig.


På väg ifrån Novotel satt jag och funderade hur många middagar jag skulle kunna ha uppe hos Lampan för den peng hotellet ville ha. Jag kom fram till att jag skulle kunna äta middag i 5 veckor för samma summa...ähhh helt sjukt. Lever man thaistyle blir man lite snål till slut...


Btw. vi hamnade till slut vid Classic Forrest, hur nice som helst, bortsett från min flamberade efterrätt J


//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0