Radera radera radera

Eftersom jag hade så svårt att somna igår tog jag fram min mobil och började radera en del nummer. (Ni som läser denna blogg (i alla fall de personer jag vet) kan vara lugna...ni står kvar i min telefonlista).

image1166

Det är intressant och se hur många gamla nummer man har kvar som man aldrig tar sig tid att ta bort. Personerna i fråga har säkert bytt nummer 10 ggr om och här sitter jag med ett gammalt nummer sedan åk 6 liksom.

Varför sparar men en massa nummer som man aldrig kommer att ringa? Är det inte som med kläder...har du inte använt (läs: ringt) numret på 2 år bör du kasta det?

//Garpen...numera med en uppdaterad telefonlista

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

När du sitter på klarastrandsleden och behöver en bärgare =) Så ringer man till Hiertner som man inte pratat med på 3 år. weii...tur att jag inte hade rensat innan de!

2008-01-24 @ 10:53:44
URL: http://claragrelsson.blogg.se
Postat av: Garpen

Det är sant...men alla har inte ett megaminne som fröken, som minns vad ex-zessors föräldrar jobbar med ;)

2008-01-24 @ 11:23:46
Postat av: Kirran

Haha, okej då...
ja men i vissad pressade situationer kommer man på saker man inte tänkt på så mycket..

2008-01-24 @ 13:48:43

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0