Precis tillbaka och drömmer mig bort igen

Jag har ju nästan precis kommit tillbaka från Thailand och längtar redan till nästa resa....å det dröjer inte alltför länge innan jag tar mig en trip igen. Jag kommer ha samma sällskap som sist...gick ju bra så varför byta :)
I slutet av april drar jag och Kirran till New York för att shoppa, kolla på diverse turistattraktioner, äta "riktiga" burgare och testa på nattlivet. Det ska verkligen bli superskoj och jag har ju fördelen att jag redan varit där en gång så jag har inte samma begär att se saker som Kirran. Men vi ska nog lyckas ta oss runt och se allt som går att se under de dagar vi är där.

Jag fick ju paket på posten i förrgår och i ena paketet fanns en sak som garanterat kommer följa med oss till New York. Min nya kamera...

image1112

image1113
En Nikon D40X...hur bra som helst

Å så min nya fön...
image1114
Det var premiär tidigare idag och vilken volym jag fick...riktigt nice!

//Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Va roligt!
Ja och nu vet man vem man ska ringa när man vill ha egna matchbilder ju ;)
Fönen på lördag?

2008-01-10 @ 23:02:05
Postat av: fia

åååå... vilken fin kamera... så... nu kan ju du hjälpa mig att ta fler nakenbilder... på mig ;)

Och det är dina önske-domare på lördag btw.

pussen

2008-01-11 @ 00:20:33
URL: http://israelsson.blogg.se
Postat av: Gnurp

Jajamensan på lördag ska fönen få jobba :)

2008-01-11 @ 09:29:35
Postat av: Kirran

Haha, du blev lite inspirerad av thailandsbilderna vi tog, vikken tur att du kunde test-känna lite på den jag hade, det hjälpte dig nog till den bästa kameran just nu får jag hoppas. Faan vad nice!!!

2008-01-11 @ 15:26:01
URL: http://claragrelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0