Planering i all ära

Mmm, jag vet...jag är konstig (läs korkad), men planering kan vara skoj, det beror bara på vad det är som ska planeras. Idag satt jag i möte i över två timmar för att planera kampanjer...det är oftast roligt till en början men när jag inser att jag sitter och planerar vad jag ska göra i oktober-januari 2009, känns det inte lika skoj längre. 

Usch...känns näst intill som att livet (läs: på dagarna) är planerat fram till januari nästa år...fan, va hände med spontaniteten?

//Garpen...less på att planera   

Något att tillägga?
Postat av: kirran

Så länge du inte har planerat dina kvällar så långt fram så är det lugnt...

2008-01-24 @ 10:54:47
URL: http://claragrelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0