Min innebandykarriär började rätt tidigt

Hittade mitt gamla fotoalbum som jag bara var tvungen att bläddra igenom. Det är verkligen skoj att återuppleva gamla minnen genom att kolla igenom gamla album. Nu för tiden är det sällan iaf jag printar bilder så det känns nästan lite konstigt att titta igenom ett fotoalbum...känns lite ute liksom :)

Visste ni att jag var en zessa redan som liten...hihi!

image1139
Värsta modelejonet...rosa leggings och en söt rosa kofta...

& tydligen startade jag min innebandykarriär ute på gården, hade tom rött blad...precis som nu ;)

image1138
lite suddigt men man ser klart och tydligt det viktigaste...min röda klubba :)

//Garpen...zessa for life

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0