Lite finare...lite bättre

Rubriken är väl egentligen en liten slogan för Täbyborna (säger väl en hel del...hihi)...men men, jag har väl rätt att låna den...är ju trots allt uppvuxen i Täby och har spenderat  20 av mina snart 25 år där.


Nu till saken... jag tänkte rubriken passade eftersom jag låg i sängen och sov vid 21.15 igår, var helt färdig. Idag känner jag mig lite finare, lite bättre, så med andra ord, sömn kan göra underverk...iaf för mig!


Vaknade vid 04.15 och insåg att jag kunde sova hela 1 h 45 minuter till innan det var dags att traska till jobbet. Jag behövde inte ens snooza, vilket bara i sig är en bedrift. Var på jobbet vid 07.15 så nu strax innan 10 känns det som att jag varit här i en evighet.


Är det inte lunch snart???

//Garpen...hungrig som *pip*!


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Men du...klara inte på att du är trött om du GÅR till jobbet och dessutom är på plats 7:15...vad har hänt? ...sedan i somras kan man undra...haha

2008-01-17 @ 10:07:09
Postat av: Gnurp

Att jag går till jobbet är andra gången sedan jag kom hem. Att jag var på jobbet vid 07.15 har hänt 2 ggr, de 2 gånger jag promenerat till jobbet. Jag har väl svårt att anpassa mig till tiden kanske...

Men att jag är trött pga d, kan jag nog inte hålla med om...

Jag får ju gå hem lite tidigare iaf!

2008-01-17 @ 11:56:52

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0