Läsarnas favorithall är...

Jag tänkte ta och redovisa resultatet av omröstningen angående läsarnas favorithall. Resultatet ser ni nedan:


image1173

Inte helt oväntat blev Solnahallen läsarnas favorithall, jag antar att en hel del zessor har svarat och därav blir hemmahallen även favorithall. Själv la jag min röst på Jakobergs Sporthall, dels för det sköna golvet men även för de framgångar vi haft i den hallen...jag har faktiskt aldrig torskat i den Jakans Sporthall. Att Eriksdalshallen fick så högt betyg förvånar mig lite men jag kanske har en och annan Bajenläsare också ;)
Sala idrottshall har ju ett väldigt intressant ljus men jag kan hålla med de 10% om att hallen är rätt skön att spela i.
Att både Sjöstadshallen och skoboxen i form av Väsbyskolan hamnade på 0% är inte speciellt förvånande.

//Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0