Kontroll och smärta

Jaha, då var jobbdagen över och det gick ju inte smärtfritt direkt. Dagens slutade med en datorkrasch vilket medför att jag med största sannolikhet måste göra allt jag gjorde idag en gång till imorrn...skojigt värre...håller verkligen tummarna på att allt löser sig så att jag slipper.

Jag upptäckte idag att jag hatar att inte ha kontroll på vad som händer, vilka projekt som är på gång etc. Allt blir så mycket lättare när jag vet och kan planera men just nu poppar det upp överraskningar hela tiden...inte min melodi alls men som alltid är det bara att bita i det sura äpplet och göra sitt bästa.

Snart är det dags att börja värma upp...ja, för med min träningsvärk är jag glad om jag kan ta mig upp ur soffan och till träningen.

//Gnurp...som går som en gammal kärring just nu

 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0