Kommer ni ihåg?

Titta vad jag hitta...

frida
Frida i hip hop-flätor under inkilningen 2005

frida martina
Frida & Martina knäckte allt motstånd under inkilning 2005

kirran
Kirran satt innan match med hårtorken i högsta hugg för att torka sina blöta knäskydd :)

hanna
Hanna med mål i sikte

jobb
Så här roligt var det att jobba i Zunda för några säsonger sedan. På bilden: Jojo, Carro, Tilda
 
båt
Från den gamla goda tiden, på väg till Åland...på bilden: Elin, Maja, Marre, Jag, Sala och Sara 

skylt
Vadå? (skylten vi inte riktigt såg under vår fotografering) (läs. vi ville inte se skylten)

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: kirran...

jävlar,,,ska vi börja tävla i gamla bilder =)
haha, synd att jag har försett dig med kopior från alla år..haha

2008-01-22 @ 23:09:42
Postat av: Hanna

Haha schyssta bilder! Jag tycker allt ni ska göra som på gamla goda tiden och dra till Åland i år igen :o)

2008-01-23 @ 12:41:03

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0