Jaha, då har det hänt igen...

För er som läser denna blogg kommer ni kanske ihåg förra måndagen då jag berättade att vi i Zunda fick springa efter bollen i Råsta Park. När det var dags för "två mål" glömde tränarna bort mig (läs: det värsta som kan hända) men jag tog det med ro. Hellre att det var jag än någon annan...

Idag var vi tillbaka i Råsta Park och joinade juniorerna eftersom Grabbarna Grus befinner sig i Idre. Det var återigen dags för "två mål" och denna gång sa junistränaren att han inte ska göra samma misstag som veckan innan och glömma bort någon och det fick alla att började småflina. Han började räkna upp namnen och lika snabbt som han började var listan slut och vad tror ni...en person saknades på listan...GUESS WHO!?   

Hmmm, jag förstår inte hur de lyckas med bedriften att glömma mig...två gånger dessutom...jag är ju inte direkt den kortaste tjejen i laget eller den tystaste som Tessan så fint la fram det.

Det är bara att inse att någon försöker säga mig något...hmmm...det kanske är dags att lägga ner....

image1176


//Garpen...bortglömd för andra gången

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0