Jag utmanar Kirran

Jag och Kirran har ett STORT problem...fast egentligen är det inget problem utan vi är nog bara lite lata :)
Vi ska ju åka till New York i slutet av april och måste boka hotell...men vi får inte fingret ur arselet vi tar inte tag i saken. Därför tänker jag nu utmana Kirran...så läs noga nu tjejen...

image1181

jag vill att du plockar fram 3 st hotell, rangordna dem efter det hotell du helst vill bo i och skriv enligt följande:

Lista...
1. Hotell- websida- läge- pris
2. Hotell- websida- läge- pris
3. Hotell- websida- läge- pris

Se sedan till att jag får listan och jag gör precis samma sak, OK?

image1180

Om vi inte lyckas fixa detta nu så är det fasiken fy skam...nä, nu får vi ta oss i kragen!

//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0