Jag och blod går inte ihop

Har suttit och sappat på TV:n den senaste halvtimmen och jag hamnade mitt i TV3-succén Sjukhuset. Jag och blod går verkligen inte ihop, jag typ darrar i kroppen just nu, anledningen...de visade en kille som hade fått en spik rakt igenom ett finger med hjälp av en spikpistol. Ärligt, jag är helt svimfärdig och då är det inte ens live.

Jag fattar inte hur man kan bli läkare eller sjuksyrra men jag är oerhört tacksam att det finns de människor som fixar blod och annat otäckt. Min mamma är en sådan men inte jag..."klara av blod"-generna försvann någonstans på vägen :)

//Garpen som låter andra ta hand om blodet


 

Något att tillägga?
Postat av: A

Jag är också grymt imponerad av sådana som klarar av att bil läkare. personligen är jag inte jättekänslig för blod, men tanken på att hantera skadade människor hela dagarna får mig att rysa.

2008-01-30 @ 19:54:16
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling ;)

2008-01-30 @ 19:57:42
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0