Jag och alla pensionärer

Jag vet att jag fortfarande har en bit av jetlagen kvar i kroppen när jag vaknar automatiskt klockan 08.00 på en lördag, för det händer verkligen inte i vanliga fall.

Jag har ju haft svårt att göra mer än en sak per dag sedan jag kom hem och idag tänkte jag vara lite mer kreativ och effektiv. Så vid 10.00 stod jag tillsammans med alla pensionärer utanför ingången till Centrum och påbörjade en dag med lite shopping. Det blev ett par vårskor, busskort och en uppsättning med köksredskap och inte det jag egentligen kom dit för...en hårtork.

skor
Skorna, hur sköna som helst

kök
Perfekt för köket

Nu är det dags för lite matlagning och ännu ett par matlådor till frysen...

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0