Imorgon är det dags att bli kontorsråtta igen

Imorgon är det dags att komma tillbaka till verkligheten ordentligt och gå till jobbet. Det är med blandade känslor, det var riktigt skönt att vara ledig men samtidigt behöver jag jobba för att komma tillbaka till vardagen igen. Vi får väl se hur jag mår när jag kommer hem imorgon...min gissning...trött i skallen efter all ny information och uppdatering sedan jag åkte på semester.

Ett stort lycka till till de zessor som börjar nytt jobb imorgon!

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: yasse

jag hade tänkt överraska min kära mamma med att göra lite matlådor till henne denna vecka, så slipper hon tänka på vad hon ska äta själv :P

jag vet ju att du är en hejare på sånt där, så har du några förslag på vad jag kan göra? nått som går rätt snabbt och enkelt :)
puuuusss

2008-01-07 @ 06:07:36
URL: http://yazz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0