Haha...Olga, Svetlana & co upprör utomstående

Igår var jag på middag hos familjen Winnerstam och det blev update från Thailand och lite julsnack. Jag fick min julklapp som bestod av duschkräm+en kräm för kroppen, liknande bodybutter och en orgasmatron mini.
Ja, ni kanske undrar var det sista var och det gjorde jag också innan jag öppnade förpackningen. En orgasmatron är en massagesak för huvudet eller hårbotten, man får sjuka rysningar, måste testas...asgrym!

image1107
En orgasmatron

Under en av diskussionerna fick jag veta följande...

- Att jag har nya läsare som är mina kompisars kompisar...hmmm, är det verkligen skoj att följa oss zessor och läsa om allt skoj vi hittar på som utomstående?...tydligen...så jag kan inget annat än att säga välkomna och ett speciellt välkomnande ger jag Maria...hihi skoj att du hittat hit!  

- Att utomstådende undrar hur vi kan behandla våra extra keeprar Olga & Svetlana som vi gör...ja, skulle ni se dem skulle ni förstå...haha, kan ju säga så mycket som att de inte är människor om ni mår bättre utav det. 

Interna skämt är ju interna av en anledning men jag är aldrig sen med att förklara mina inlägg så fråga om ni vill veta något.

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Men åååh! HAr du fått en sån, faan vad nice! Hälsa Irene från mig också!! kramis

2008-01-06 @ 20:23:25
Postat av: maria

Hoppas det är ok att jag följt dig några dagar, var spännande när du va i Thailand.Lena var inne på din blogg hemma hos mig, därav ligger adressen kvar.Vi har ju faktiskt träffats någr gånger så jag känner ju dig, lite iallafall :-) Kram

2008-01-06 @ 21:30:15
Postat av: Garpen

Maria, du är så välkommen så! :)

2008-01-07 @ 08:29:26

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0