Förmiddagsstrul

Hela förmiddagen har varit rätt komisk egentligen. Allt jag har haft att göra på min "att göra"-lista har skapat problem av olika anledningar. Jag har fått order om att skjuta upp mina saker och visst det går väl bra, men förstå vad jag kommer att ha och göra längre fram. Blir väl till att tjuvstarta med annat antar jag för att "överleva" längre fram...


Efter månader med strul med min jobbdator ska jag snart få bekanta mig med den nya. Jag ser framför mig hur alla suckar, skrik & vredesutbrott kommer försvinna och visslande kvitter kommer höras på kontoret framöver...


Nä, nu ska jag trycka i mig min matlåda (pasta med en laxbit...mumsfillibabba!) och få fart på allt elände...


//Gnurp  


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0