Följ med in i min urklippspärm

Sedan jag var liten har jag sparat alla texter om mig själv och skapat en urklippspärm med artiklar, nomineringar och texter. När jag var mindre skrevs det en hel del i bland annat Expressen i samband med S:t Erikscupen men ju äldre jag blivit så har skrivandet avtagit...hmmm, har jag kanske blivit sämre eller bara mindre mediakåt...hahaha, som om jag någonsin varit det!

Här kommer ett litet smakprov från min pärm...

image1140
Pärmen

image1141
Ledorden som jag kanske borde ha läst förra helgen :)

image1142
Var ju Zundazessa under en säsong redan som junior

image1143
Artikeln

image1144
Snacka om att ha skydd på sig..."benvärmare" & knäskydd. I och med vinsten fick jag möta Anneli och hennes Väsby i finalen.

image1145
Jag & Farima var ett bra radarpar. Jag gjorde målen och Farima stoppade alla bollar.

image1146
Från USA-tiden, jag, Kacy och Denice fick utmärkelser för en bra säsong.

Lite av en egoride som man stundtals behöver...

//Gnurp

 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0